Fandom

Ranma 1/2 Wiki

Akane Tendo

32pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Akane Tendo

Akane Tendo.jpg

Akane manga.jpg

Informació
Nom japonès: 天道 あかね
Nom català: Akane Tendo
Primera aparició al manga: Capítol 1
Primera aparició a l'anime: Episodi 1
Edat: 16
Gènere: noia
Color de Cabells: Blau Fosc
Color d'ulls:
Transformació:
Relacions
Afiliació: Yuka i Sayuri
Ranma Saotome
Ryoga Hibiki
Shampoo
Ukyo Kuonji
Família: Soun Tendo pare
Mare desconeguda mare
Nabiki Tendo germana
Kasumi Tendo germana
Interessos amorosos: Ranma Saotome
Dr. Tompú
Estimat per: Ranma Saotome
Ryoga Hibiki
Tatewaki Kuno
Hikaru Gosunkugi
L'Akane Tendo ( 天道あかね, Akane Tendo) és la protagonista femenina de Ranma ½ . És la més petita de les tres filles d'en Soun Tendo.

Akane és el nom japonès de la planta rubia, a més del nom del colorant que se n'extreu de la planta. És un nom comú al Japó.

AparençaEdit

L'Akane és el personatge principal més baix, sent més baixa que en Ranma en la seva forma masculina, tot i que de la mateixa alçada quan aquest es transforma en noia. Té el cabell curt i negre (blavós a l'anime) i els ulls marrons. Al principi de la sèrie el duia llarg, però se'l va tallar després d'un combat entre en Ranma i en Ryoga, i ja el va mantenir curt durant la resta de la sèrie.

Generalment duu l'uniforme femení de l'institut Furinkan, tot i que també té una gran gamma de vestits. Per als entrenaments fa servir un gi de color groc clar.

PersonalitatEdit

Mentre que generalment l'Akane es mostra com algú compassiu i útil cap a algú que tingui problemes, a vegades també pot ser vulnerable, tossuda i amb molt mal geni. Sovint s'enfada i es posa gelosa, i és propensa a pegar en Ranma quan això passa, sovint és una reacció als defectes, la poca sensibilitat i les paraules d'en Ranma, però també pot ser a causa d'una paranoia incontrolada de tenir disposició a pensar malament en les pitjors situacions que el troba. Malgrat el seu temperament, l'Akane té un costat amable. Ha arribat  ajudar a algun dels seus rivals, fins i tot sentint compassió cap a la gent que intenta fer-li la vida impossible (o finsd i tot matar-la), com la Shampo, l'Happosai o en Kuno. Ha expressat en diverses ocasions la seva aversió a atacar o ferir a algú que no es pugui defensar per sí mateix, i es va abstenir a pegar en Ranma quan aquest es va conertir en un nen petit tot i que el va insultar. També demana disculpes pel seu comportament, un cop que s'ha calmat o s'ha assabentat dels fets, i ha arriscat la seva vida vàries vegades per en Ranma sense pensar-s'ho dues vegades, mostrant valentia extrema en el sentit que comparativament les seves habilitats són limitades. Per exemple, va escollir utilitzar una nina de paper per fer-se mal ella en comptes d'en Ranma, quan tots dos van ser mossegats per una serp letalment verinosa, conscient que estava salvant la vida d'ell canviant-la per la seva.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori